Menu  Konto
Topics

Jak to działa?

Jak to działa czyli Zlecenia, Kursy, Wydarzenia, Eksperci

 

  1. Strefa Zleceń

Strefa została przeznaczona dla osób szukających i wykonujących ( zlecenia, pracę, projekty ) z wykorzystaniem narzędzi szeroko rozumianego „IT”.

Publikacja zlecenia

  • Wybierz + w strefie zleceń

  • Zaloguj się za pomocą konta Facebook, Google i w przyszłości LinkedIn lub załóż konto za pomocą twojego adresu email.

 

  • Nazwij swoje zlecenie, wybierz kategorię, opisz swoje zlecenie, dodaj załącznik opcjonalnie.

  • Podaj wymagane umiejętności, wpisz swoja lokalizację, sposób płatności, budżet i rodzaj preferowanej przez ciebie pracy.

  • Zdecyduj czy chcesz wykonać tylko publikację czy potrzebujesz pomocy doradcy oraz większej reklamy swojego zlecenia

  • Sprawdź swoje zlecenie pod katem wizualnym i merytorycznym wciskając Podgląd

  • Popraw jeśli chcesz coś zmienić w zakładce edycji

Jeśli wszystko jest uzupełnione jak chciałeś Zaakceptuj regulamin i Publikuj

 

  1. Strefa Kursów

Strefa została przeznaczona dla osób szukających i tworzących ( Kursy Wideo, Audiobooki, Ebooki, Specjalistyczne Artykuły, Profesjonalne Prezentację ) z wykorzystaniem narzędzi Informatycznych

Publikacja kursu

  • Wybierz + w strefie zleceń
  • Zaloguj się za pomocą konta Facebook, Google i w przyszłości LinkedIn lub załóż konto za pomocą twojego adresu email.
  • Nazwij swój kurs, wybierz kategorię, opisz czego nauczy się ktoś z twojego materiału.
  • Wypełnij dodatkowe informację ( Dla kogo jest kurs i Opis )
  • Wybierz sposób sprzedaży kurs ( darmowy, płatny, wyróżnienie )
  • Dla kursu płatnego Wybierz typ szkolenia, dodaj wybrane pliki pamiętając o podaniu kategorii, tytułu i wyborze darmowy lub nie. Następnie wybierz poziom kursu, język i podaj cenę. Na koniec dołącz miniaturę ( zdjęcie ) i materiał promocyjny ( film, zdjęcie, prezentacje, audio )
  • W przypadku jeśli wybrałeś kurs darmowy powinieneś go umieścić gdzieś w sieci i podaj link www do pobrania
  • Sprawdź swój kurs pod katem wizualnym i merytorycznym wciskając Podgląd
  • Popraw jeśli chcesz coś zmienić w zakładce edycji
  • Jeśli wszystko jest uzupełnione jak chciałeś Publikuj

 

  1. Strefa Wydarzenia

Strefa została przeznaczona dla osób szukających i wykonujących ( konferencję, warsztaty, szkolenia ) w określonej lokalizacji lub zdalnie. To wszystko z wykorzystaniem aplikacji i wiedzy z zakresu IT.

Publikacja wydarzenia

  • Wybierz + w strefie wydarzeń

 

  • Zaloguj się za pomocą konta Facebook, Google i w przyszłości LinkedIn lub załóż konto za pomocą twojego adresu email.

 

  • Nazwij swoje wydarzenie, wybierz jego typ oraz kategorię, opisz swoje wydarzenie, dodaj załącznik opcjonalnie. Dodaj kolejne sekcje jeśli brakuje ci opisu.
  • Opisz miejsce wydarzenia jeśli jest stacjonarne, jeśli online podaj Link z opisem.

Jeśli nie posiadasz swojego systemu do prowadzenia Webinariów skorzystaj z Microsoft Teams lub Liveact.me. Możesz oczywiście streamować wydarzenie stacjonarne.

  • Wybierz termin, ilość uczestników, dodaj zdjęcia, prezenterów i program wydarzeń
  • Jeśli chcesz podać różne ceny użyj opcji zarządzania biletami
  • Zdecyduj o podstawowej cenie i czy chcesz wyróżnić wydarzenie
  • Dodatkowo możesz wybrać wydarzenie prywatne, nie będzie ono widoczne dla innych oprócz specjalnego linka.
  • Sprawdź swoje wydarzenie pod katem wizualnym i merytorycznym wciskając Podgląd

 

  • Popraw jeśli chcesz coś zmienić w zakładce edycji
  • Jeśli wszystko jest uzupełnione jak chciałeś Publikuj

 

  1. Strefa Eksperta

Strefa została przeznaczona dla osób szukających lub będących ekspertami w ( zleceniach, kursach, wydarzeniach ) Posiadających określone umiejętności w swojej kategorii

Publikacja eksperta

  • Wybierz + w strefie eksperta
  • Zaloguj się za pomocą konta Facebook, Google i w przyszłości LinkedIn lub załóż konto za pomocą twojego adresu email.

 

  • Wybierz swoją kategorię, oraz umiejętności, napisz coś o sobie lub firmie.
  • Opisz swoje certyfikaty oraz doświadczenie
  • Opisz swoje wykształcenie i dokonania ( portfolio )
  • Podaj swoją znajomość języków
  • Opisz swoje publikację, wyposażenie i stawkę godzinową
  • Pod koniec zdecyduj czy chcesz dodatkowego wyróżnienia za opłatą 5 zł
  • Sprawdź swoje dane pod katem wizualnym i merytorycznym wciskając Podgląd

 

  • Popraw jeśli chcesz coś zmienić w zakładce edycji
  • Jeśli wszystko jest uzupełnione jak chciałeś Publikuj


Płatności online First Data Polcard